Direktlänk till inlägg 15 november 2008

extra barn...=)

Av jenny - 15 november 2008 17:36

Ja idag har man ett extra barn... Det är nämligen vårt lilla älskade gudbarn Alicia.... Vi kom på förut att vi ville låna henne inatt så slängde iväg en fråga och det gick ju super bra det..=) Nu leker Julius och Alicia för fullt med varandra här.. Jagar varandra med bilar, skjutsar varann på bilen, skrattar, bråkar en kort sväng ibland och äter sitt älskade lördagsgodis..=) Ja dom har så himla kul ihop men rätt som det är åker dom ihop om den ena kanske inte förstår den andra lr dom vill ha samma grej. Men det mesta löser dom själva snabbt och enkelt..=) Ja och jag kikar lite på hockeyn nu oxå mellan blickarna på barnen.. Men vi hjälps åt ju så då går det ju lätt,..=) Och Elias sitter på sitt rum nu och bygger med sitt lego och sina spindelmannen gubbar och äter sitt godis i lugn och ro... Sedan är det stjärnor på is och det måste man ju se.. får se om det blir nån liten bastusväng sedan när barnen somnat... JAAAAAA nu blev det 2-0 till Timrå.. Kämpa på nu och fortsätt med det resternade matcherna så ni kommer ikapp ni oxå.. Tråkigt om ni åker ur, då gråter jag blod... Hehe nee slut pratat här för idag. Nu ska jag ägna mig åt barnen och matchen.. Hej hej för ikväll... Kramar från mig!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 11 november 2008 21:30

Hej igen! Nu var det ett tag sedan igen då... Men nu skriver jag några rader igen..=) Jaha imorron ska jag på utbildning igen då på norra berget. Ska lära mig taktilmassage imorron mellan 8-16. Det är en utbildning med demensombudet som jag är på job...

Av jenny - 22 oktober 2008 10:35

Hej allihopa!!=) Nu sitter jag i soffan och njuter av lugnet... Har haft mina barn hemma sedan i torsdags pga av sjukdom men tyvärr har dom varit sjuka men på tok för pigga för att vara hemma och inte umgås med ett barn och härja av sig på flera daga...

Av jenny - 13 oktober 2008 19:45

Ja så kan man oxå säga... Kikar på timrå- skellefteå nu och äter fil med hallon och en hårdbrödmacka.. Mmm det är gott de..=) Men är ju såå godissugen så jag håller på att dö. Hoppas att suget försvinner nu efter detta fika... Annars vet jag inte var...

Av jenny - 26 september 2008 22:42

Jaha nu sitter man här då och det är dags att hoppa i sängen. Tänkte bara att jag skulle kludda ned några rader innan. Jaha ont i huvudet som faan har man oxå då och har nu haft det i 3 dagar. Det är inge kul... Men men det är tur det finns alvedon.....

Av jenny - 24 september 2008 00:00

Hej hej alla igen.. Nu sitter man här men borde egentligen sova men har lite svårt att slappna av ikväll... Imorron ska en hemlighet fram som är fruktansvärt jobbig att leva med så det känns skönt men även jävligt jobbig... Fy faan.. Tur vi har varan...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards