Direktlänk till inlägg 20 juli 2008

sol sol och mera sol..=)

Av jenny - 20 juli 2008 21:17

Åh vad underbart väder det har varit igår och idag..Hoppas detta fortsätter nu för då blir det en underbar semester..=) Nästa vecka far vi till syster min och då hoppas jag verkligen på fin väder så vi kan bada mycket och bara vara ute och spatsera och ta det lugnt och njuta..=) Jaha vad har helgen bjudit på då?? Ja i fredags hände ingenting bara hemma och låg i soffan och slöade och igår lördag var vi hos ett par kompisar och grillade och åt super gott, drack gott och bara njöt. Sedan sov vi kvar där så barnen kunde lägga sig när dom blev trötta, så efter att dom lagt sig blev det kubb och andra spel... Vi hade det såå himla trevligt..=) Och just nu har jag såklart en tjurig unge som vägrar sova... Hmm suck... Han ligger bara och grinar för att vi inte har nåt plåster. Han är sååå trött så fattar inte varför han inte lägger sig så han kan somna istället. Ne vi har inget plåster för som de flesta barnen tror ju även han då att smärtan går över med ett plåster så har han bara gjort sig lite illa så måste ju ett plåster på. Vi säger nej men då passar han på när vi inte ser.. Dom är inte dumma bara för att dom är små precis. Så nu är dom slut och då får det vara så så kanske han lär sig till nästa gång att man inte kan förbruka ett plåster paket i veckan.. Hahaha... Ja du mammas lillälskling.. =) Älskar mina barn och man så fruktansvärt mycket så vet inte vart jag ska vägen... Men tänk om man kunde älska sig själv lika mycket..=( Är så besviken på mig själv att jag inte fortsatte med viktnedgången när jag tog 8 kilo så snart är man tillbaka på samma och man mår ju inte speciellt bra på det.. Jaja ingen annans fel än sitt eget då tyvärr men snart ska jag faan ta itu med detta igen...Jaja nu ska jag kika på en film med mannen så ha det bra alla ni andra oxå.. Kramar!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 15 november 2008 17:36

Ja idag har man ett extra barn... Det är nämligen vårt lilla älskade gudbarn Alicia.... Vi kom på förut att vi ville låna henne inatt så slängde iväg en fråga och det gick ju super bra det..=) Nu leker Julius och Alicia för fullt med varandra här.. J...

Av jenny - 11 november 2008 21:30

Hej igen! Nu var det ett tag sedan igen då... Men nu skriver jag några rader igen..=) Jaha imorron ska jag på utbildning igen då på norra berget. Ska lära mig taktilmassage imorron mellan 8-16. Det är en utbildning med demensombudet som jag är på job...

Av jenny - 22 oktober 2008 10:35

Hej allihopa!!=) Nu sitter jag i soffan och njuter av lugnet... Har haft mina barn hemma sedan i torsdags pga av sjukdom men tyvärr har dom varit sjuka men på tok för pigga för att vara hemma och inte umgås med ett barn och härja av sig på flera daga...

Av jenny - 13 oktober 2008 19:45

Ja så kan man oxå säga... Kikar på timrå- skellefteå nu och äter fil med hallon och en hårdbrödmacka.. Mmm det är gott de..=) Men är ju såå godissugen så jag håller på att dö. Hoppas att suget försvinner nu efter detta fika... Annars vet jag inte var...

Av jenny - 26 september 2008 22:42

Jaha nu sitter man här då och det är dags att hoppa i sängen. Tänkte bara att jag skulle kludda ned några rader innan. Jaha ont i huvudet som faan har man oxå då och har nu haft det i 3 dagar. Det är inge kul... Men men det är tur det finns alvedon.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards