Direktlänk till inlägg 16 augusti 2008

jobbet då...

Av jenny - 16 augusti 2008 21:15

Jaha då var det slut på min semester idag då. Hade min extra lördag idag så den hade jag min sista dag på då så imorron ledig och sedan börjas det på måndag.. Känns riktigt bra faktiskt och det är så skönt att det känns så.. =) Jag hoppas bara på att man kan jobba hela tiden då lr om man ska behöva ta nå vård av barn så här i början.. Julius fick feber i onsdags hade feber då ons och tors feberfri fredag och nu ikväll har han fått feber igen då såklart. Ingen hag feber men den är ju iaf 38.3 så feber är det ju. Knepigt för inge sjuk alls i övrigt. Ja vi får väl se vad som händer men micke ska vara hemma med honom på måndag iaf om han behöver så det är bara att vänta och se och hoppas på att det är bra imorgon igen då för han vill ju så gärna på dagis.. Jaha idag var man en sväng på selånger marknad då. Köpte bara det gamla vanliga. Mänligen mina älsklingskryddor JUNIS kryddor.Dom är helt klart bäst tycker jag..=) Sedan blev det bara nån liten tröja åt barnen och så dära då och såklart ett par karuseller åt barnen. Det är ju bara såå kul tycker dom..=) Jaha nu ska man snart ta och göra sig några varma mackor då och lite räkor och kika på tv:n. Har inte ätit någon middag idag så nu blir det lite fika då som sagt. Vi har även varit iväg och köpt en till buske som vi grävt ned här hemma på tomten efter att vi igår kväll var ute bra länge och fixade i alla rabatter och flyttade nån buske hit och nån buske dit och det blev ju så himla mycket bättre men en buske till behövdes så då fixade vi det idag, så får man sedan se vad som behövs sättas nästa sommar. Jaja så är det med det... Men ha en fortsatt  trevlig kväll alla!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 15 november 2008 17:36

Ja idag har man ett extra barn... Det är nämligen vårt lilla älskade gudbarn Alicia.... Vi kom på förut att vi ville låna henne inatt så slängde iväg en fråga och det gick ju super bra det..=) Nu leker Julius och Alicia för fullt med varandra här.. J...

Av jenny - 11 november 2008 21:30

Hej igen! Nu var det ett tag sedan igen då... Men nu skriver jag några rader igen..=) Jaha imorron ska jag på utbildning igen då på norra berget. Ska lära mig taktilmassage imorron mellan 8-16. Det är en utbildning med demensombudet som jag är på job...

Av jenny - 22 oktober 2008 10:35

Hej allihopa!!=) Nu sitter jag i soffan och njuter av lugnet... Har haft mina barn hemma sedan i torsdags pga av sjukdom men tyvärr har dom varit sjuka men på tok för pigga för att vara hemma och inte umgås med ett barn och härja av sig på flera daga...

Av jenny - 13 oktober 2008 19:45

Ja så kan man oxå säga... Kikar på timrå- skellefteå nu och äter fil med hallon och en hårdbrödmacka.. Mmm det är gott de..=) Men är ju såå godissugen så jag håller på att dö. Hoppas att suget försvinner nu efter detta fika... Annars vet jag inte var...

Av jenny - 26 september 2008 22:42

Jaha nu sitter man här då och det är dags att hoppa i sängen. Tänkte bara att jag skulle kludda ned några rader innan. Jaha ont i huvudet som faan har man oxå då och har nu haft det i 3 dagar. Det är inge kul... Men men det är tur det finns alvedon.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards