Direktlänk till inlägg 6 augusti 2008

höst....

Av jenny - 6 augusti 2008 18:25

Ja nu känns det som hösten är här tyvärr.. Vill ju ha mera sommar och sol....=( Men men man har ju fått några dagar iaf.... Och i sommar har hänt en del för mina barn. Elias har nu blivit torr på nätterna som han velat i 3 år men tyvärr inte klarat det men nu har han varit utan i snart 4 veckor och har inte hänt en enda olycka än.... Grattis till dig hjärtat. Och Julius har lärt sig att cykla själv nu med stödhjul då såklart och igår sa han att han ville kissa och gick på pottan för första gången så igår och idag har han gått på pottan, får vi se om det fortsätter så då hoppas på det för han tycker ju att det är så kul.. Skrattar så han kiknar varje gång han ser att han klarar det..=) Grattis till dig oxå mitt andra hjärta...=) Jaha och nu har man denna vecka och nästa vecka då och sedan börjar allvaret igen. Faan vad fort tiden har gått. Redan 5 veckor snart, vart tar tiden vägen... HJÄLP!!!!! Jamen alla rutiner kommer tillbaka iaf då och det är ju rätt skönt men visst är sommarn härlig oxå när man inte behöver stirra sig blind på klockan hela tiden oxå.. Ja alla saker och tid har sin tjusning..=) Ja nu ska man nog bara lata sig i soffan med Elias och kika på tarzan som går på toon disney. Han ramlade och slog upp sår på bägge knäna och på fingret så han ville sätta sig och kika på tv:n och lugna ned sig så nu ska jag mysa på med honom.. Ha en trevlig kväll alla!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 15 november 2008 17:36

Ja idag har man ett extra barn... Det är nämligen vårt lilla älskade gudbarn Alicia.... Vi kom på förut att vi ville låna henne inatt så slängde iväg en fråga och det gick ju super bra det..=) Nu leker Julius och Alicia för fullt med varandra här.. J...

Av jenny - 11 november 2008 21:30

Hej igen! Nu var det ett tag sedan igen då... Men nu skriver jag några rader igen..=) Jaha imorron ska jag på utbildning igen då på norra berget. Ska lära mig taktilmassage imorron mellan 8-16. Det är en utbildning med demensombudet som jag är på job...

Av jenny - 22 oktober 2008 10:35

Hej allihopa!!=) Nu sitter jag i soffan och njuter av lugnet... Har haft mina barn hemma sedan i torsdags pga av sjukdom men tyvärr har dom varit sjuka men på tok för pigga för att vara hemma och inte umgås med ett barn och härja av sig på flera daga...

Av jenny - 13 oktober 2008 19:45

Ja så kan man oxå säga... Kikar på timrå- skellefteå nu och äter fil med hallon och en hårdbrödmacka.. Mmm det är gott de..=) Men är ju såå godissugen så jag håller på att dö. Hoppas att suget försvinner nu efter detta fika... Annars vet jag inte var...

Av jenny - 26 september 2008 22:42

Jaha nu sitter man här då och det är dags att hoppa i sängen. Tänkte bara att jag skulle kludda ned några rader innan. Jaha ont i huvudet som faan har man oxå då och har nu haft det i 3 dagar. Det är inge kul... Men men det är tur det finns alvedon.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards