Alla inlägg under februari 2008

Av jenny - 28 februari 2008 13:55

Jaha då vaknade man för en timme sedan. Jobbade inatt så då måste man sova lite på dagen... Så nu sitter man här och kikar runt lite och har nyss fikat lite.. Åh är så glad. Har gått ned 6 kilo på 5 veckor... Är så glad att det ger resultat.. Är bara några kilon kvar nu då, rätt många faktiskt men det går fort det hoppas jag.. Men det får väl ta den tid det tar huvudsaken det händer nåt... =) Jaha snart är det helg igen då och då bjuder lördagen på en hel del häligheter om inte ulius blir sjuk igen då.. Är lite tveksamma på det faktiskt för har varit lite gnälligt nu i 2 dagar och sådär och det brukar kunna vara första tecknet för honom.. Men nu håller jag tummarna att han slipper det igen... Ja skulle behöva både städas och bakas här nu men jag orkar inte det idag, vi får se vad som händer imorgon.. Micke städade ju i lördags så så panik är det itne men innan helgen och då är det inte ås många dagar kvar att fundera på... Nee har inte så mycket att skriva så då är det nog ingen mening jag babblar på såhär.. Ikväll väntas det träning iaf och ev solning det beror på om jag hinner.. =) Mycket skönt.. Jaja slut på detta tomskrivndet nu.. ha det bra.. hej hej

Av jenny - 25 februari 2008 22:05

Jaha då är man precis hemkommen från ett träningspass då.. Mycket skönt må jag säga.. Idag blev det 20 min snabb cykling och sedan 35 min i gymmet. Blev lite mindre idag än vad jag brukar men jag var nöjd efter detta så då gick jag och duschade och for hem. Så som sagt var det inte länge sedan man kom hem, bara slängt i sig en tallrik med fil och nu ligger jag här och ska försöka kludda ned ngra rader.. Jaha som ni säkert redan läst så bjöd inte helgen på nåt spännande heller för då var det jobb för hela slanten och även idag men imorgon är jag ledig.. Åh vad skönt.. =) Åh jag längtar till lördag så jag tror jag spricker. Då ska vi och 3 kompisar till först ut och äta, sedan magnus bretner och sedan blir det troligvis en liten krogkväll.. Faan vad kul och mysigt det ska bli.. Barnen ska vara hemma med farmor och farfar dom.. =) Dom var så snälla och kommer hit och passar dom små åt oss så vi ska kunna gå.. Tack tack!!=) Idag kom min syster hit med sin lillprupp på 6 veckor.. ÅH såååå mysigt.. =) Snusade mycket.. =) Men jag är såå super nöjd med att bara låna dom en stund så för det räcker gott och väl med 2. Visst är dom helt underbara men man ska ha tid med dom oxå... Och då känner vi att med 2 hinner man det. Man hinner säkert med det om man har 3 oxå för dom hitar nog sitt sätt att få in allt men nej vi är inte sugna att lära oss det sättet.. Så skönt att vi är överens om det.. Men man vet ju aldrig vad som händer om 10 år men nee jag tror inte det faktiskt... Men dom är ju såå mysiga men nu har jag ju många runt omkring mig har har fått smått så nu kan jag snusa på deras.. =) Och snart ska jag åka till min andra syster och få busa med deras lillkille.. Han blir ju snart ett år så vi ska fara dit hela familjen i några dagar och det ska bli så jäkla underbart.. Saknar henne så fruktansvärt mycket. Vi var ju så tajta när hon bodde här. Men man kan ju inte begära att hon ska stanna här för det.. Men vi pratar ofta i telen och skickar sms men snart far vi som sagt dit och det ska bli kul. =) Nee nu är det färdigskrivet för idag men hej hej så hörs vi igen....

Av jenny - 22 februari 2008 21:29

Jaha då är det fredagkväll då... Fasen vad fort veckora går... Nu ligger man i soffan och har precis kikat på lets dance.. Hmm tycker att så många är bra faktiskt så håller inte på nån speciell.. Snart är det dags att hoppa i säng för imorron bitti 7.00 ska jag befinna mig på jobbet.. Har en delad tur imorron och dag turen på söndag... Så man måste ju lägga sig i tid fast att det är fredag då.... Nee ska kika runt lite nu och sedan hoppa i säng men ha en trevlig helg alla...

Och du!!! Hoppas att ni har kul imorron.. =) Det blir våran tur en annan gång.. =)

Av jenny - 20 februari 2008 19:42

Åh fy vad trött jag är.. Ögonen vill helllst falla igen på mig...Ikväll blir det en tidig kväll kan jag lova. Micke jobbar över idag så han är inte hemkommen. Gick ut på en timmes promenad idag oxå innan jag hämtade barnen från dagis.. Det har ju varot sååå skönt väder.. =) Man måste ju passa på att få lite luft i sig oxå... Imorron är jag ledig och det ska bli rätt skönt må jag säga.. =) men sedan har jag arbetshelg så detä r bäst man samlar lite krafter innan helgen då... Men det kommer att gå så bra så skulle jag tro..=) Vad ska gå fel?? Nee inget... Hehe... Nee nu ska jag nog ta och kika runt en liten sväng och sedan ta och hoppa i säng för jag orkar inge mera ikväll nu.. Hehe sliten mamma.. =) Nej då det är inte så farligt men man blir trött ibland.. =) Men ha det bra så hörs vi snart igen...

Av jenny - 18 februari 2008 13:39

Ja nu ligger jag i sängen uppe och kikar lite och tänkte att jag skriver ett par rader. Elias sitter och kikar på spindelmannen uppe så då ville han att jag skulle ta med mig bärbara upp och ligga där och grejja istället.. =) Har fixat massa grejjer som jag behövde fixa och då behövdes datorn. man får passa på medans Julius sover. Kl 8 imorse slog mina barn upp sina två blå. Åh jag hoppades bara på att kl skulle vara 4 på natten så dom skule somna om men det var den ju icke, kl var ju ändå 8 så man ska väl inte klaga allt för mycket men jag är ju ingen morgonmänniska... Bläää för tidiga mornar. Konstigt man inte lär sig när man nästan alltid har det.. Ja men bara man kommer upp så är det lugnt.. Jaha imorron är det dags för jobb igen då.. Men skönt att varit ledig lör, sön och måndag.. =) Jobbar tis, ons ledig tors och sedan har jag hela helgen... Min jobbarhelg nu så då blir veckorna lite lugnare vissa veckor och detä r ju skönt de.. =) Funderar på att ta en repa ned på gymmet ikväll och köra lite styrke igen och imorgon ev bodystep för på ons kan jag troligvis inte träna för då måste micke troligtvis jobba längre så då får man passa på ikväll.. Faan man blir ju träningsnarkoman.. =) Men det är ju sååå kul... Hehe vad gör man inte för att få ordning på kroppen då, men det känns inte ens jobbigt för som sagt det är skit kul och man har kommit in i detta nu.. Helt underbart.. =) Jaja ska sluta babbla om massa tok nu men ha det så bra alla.. Hej hej så länge!!


Faan vad jag hade velat att du hade kort på helex med mig... Kunnat träna massor tillsammans.. =) Men men man kan inte få allt här i världen.... Ja så är det med det... Kram till dig iaf vännen!!!

Av jenny - 17 februari 2008 22:11

Svin trött är vad jag är... Grabbarna ville hem kl 3 och då blev det först en sväng till en kille här på ön och lämnade honom och sedan till korsta och lämnade av en.. Vad gör man inte... Är man ändå ute och kör så kan man lika väl köra dit oxå så dom slapp åka taxi. Nästa gång är det kanske vi... Ja trött som faan var jag iaf för där blev vi ju ståendes en stund för grabbarna skulle surra en hel del innan dom kom in i bilen.. Micke var lugn han, hade knappt druckit något men 2 av dom andra hade lyckats få i sig en hel del mer... Hehe men dom är ju roliga oxå, men nå var det tacksamt när man fick dyka ned i sängen vid kl 4... Blev väckt igen kl halv tio men då hade man varit vaken en sväng innan oxå för telen ringde mm så det blev inte så många timmars sömn.. Så nu skriker kroppen efter sömn... Ja ska snart tillåta den att få det oxå.. =) Imorgon är man ledig oxå så barnen ska vara lediga med mig... Skönt.. =) Men sedan har man jobbarhelg till helgen då... Men det är ingen fara det för man planerar ju efter schemat.. Jaha idag har man varit iväg och styrketränat då.. Mycket skönt att träna nu.. Jag älskar det!!! =) Men kände att kroppen var lite slut efter förkylningen, är inte helt bra men den gick över fort iaf, lite täppt är jag än men det kan man ju vara hur länge som hellst, iaf jag eftersom det tar om igen hela tiden... Nee nu väntas en rök och sedan sängen... Ha det gött!!!

Av jenny - 17 februari 2008 01:18

det är vad jag gör just nu det.. Somnade i soffan men då kom svärisarna hem så då vaknade jag till igen.. Nu väntar man bara på att karlsloken ringer och vill hem... =) Lovade att åka och hämta dom när dom ville hem. Man kan ju passa på nu när man har möjlighet till att göra det.. Ja bara dom vill åka hem snart för jag är TRÖTT!!!!!!!!!!! Men men vill inte att dom ska gå hem heller för världen är så jävla sjuk just nu så man vet fasen inte vad som kan hända efter vägen. Och man kan ju tyvärr inte vara så säker på att det inte händer en annan för det kan hända vem som hellst. Ja så är med det... Man får se när telesamtalet rullar in och jag hoppas att det är snart!!! Sov gott alla ni andra oxå nu.. Kramar i massor från mig...

Av jenny - 16 februari 2008 21:56

denna lördag oxå snart slut. Helt sjukt vad fort tiden går. Just nu är man solo hemma.. Lr solo och solo man har ju 2 barn som ligger och sussar men annars är jag solo. Micke är ju hos en kompis med massa grabbar och spelar lite tv-spel och skulle ta någon öl. Och svärföräldrarna kommer snart dom med, dom ska ju sova här inatt eftersom dom var iväg på allt för byn ikväll.. Skrev nog det igår med.. =) Vill oxå se den. Pappa och Ullis var iväg igår och kikade på den och dom sa att den var skit bra. Skulle vara kul, dom är här i maj med så får se om man går på den då lr hur man gör... Faan gotta kan man inte äta längre heller för man får ju såååå jävla ont i magen av det. Är nog lite känslig för fett har jag märkt. Men man är ju inte van att äta det längre heller så kroppen får väl en chock. Men då är det lättare att hålla sig ifrån det när man vet hur det blir. Och det har varit så mysigt ikväll.. Lekte med barnen fram till halv åtta och då fick julius välling och sedan i säng vid kvart i ungefär, sedan la jag och Elias oss i soffan och slog på filmen småkryp tror jag den heter och åt gotta och bara myste. Fick rå om mitt stora gotroll helt själv och det var såå mys för det är sällan man är helt ensammen med honom, han behöver det han med.. Ja så var det med den kvällen. Elias har varit på kalas idag med och han älskar kalas. Är så glad och uppspelt efter kalas så detä r så kul att se. Han börjar bli stor nu min lillkille. Och Julius som blir 2 år nu nästa månad. fattar inte vart tiden tagit vägen... Snart står man här med 2 tonårs killar som säkert för länge sedan vuxit om mamma och klappar mig på huvudet.. hehe.. Är lite långt fram i tiden nu men man märker ju vad fort tiden går. Och snart fyller man 25 år oxå då. ja och sedan stannar jag på det året hela tiden, vill inte närma mig 30.. Hehe man tror man blir gammal och grå bara för man blir det men ja suck man lyssnar bara på siffrorna. 30 år låter ju skit gammalt tycker jag men innerst inne vet jag att det inte är det.. Ja man kan inte göra annat än att skratta åt sig själv.. Nee nu ska jag sluta med detta framtidstänkandet och kika vidare på datorn.. Men du!!! Nu har jag skrivit hela 2 dagar så det tar sig.. =) Jaja hej hej för idag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards