Direktlänk till inlägg 26 september 2008

kvällen...

Av jenny - 26 september 2008 22:42

Jaha nu sitter man här då och det är dags att hoppa i sängen. Tänkte bara att jag skulle kludda ned några rader innan. Jaha ont i huvudet som faan har man oxå då och har nu haft det i 3 dagar. Det är inge kul... Men men det är tur det finns alvedon... =) Ja annars skulle jag inte klara av att vara uppe när det är så ont. Jaha imorron är det jobb igen då. Min extra lördag men har tagit ledigt från kl 12 och d ska jag hem och umgås med barnen och sedna sova en stund för imorron kväll blir det middag, gitarr hero och fest och sedan en sväng ned på krogen..=) Ska bli riktigt kul men hoppas på att jag inte har lika ont i huvudet...

DU!!! (du vet vem du är=)) Förlåt att jag bara skrev sådära i mitt förra inlägg men jag kände bara att jag behövde skriva av mig lite och jag får inte säga nåt. Det är en sak som har hänt iaf som jag och en tjej till måste stå upp för fast att det är jävligt jobbigt och tar på tok för mycket tid som jag varken orkar lr vill ägna på nåt sånt här vidrigt skit. Men men nu är det som detä r och då är det bara att åka med tåget tyvärr.... Men en vacker dag ska du se att poletten trillar ned..=)

Ja idag har man iaf jobbat då och sedan var man på ica maxi och storhandlade. .Oj oj oj vad fort pengarna får vingar tyvärr.. Men tur man har slutat röka iaf för då bränner man inte lika mycket tack och lov.. Men åh skriver aldrig nåt inressant på denna blogg så nu slutar jag för ikväll och hoppar i säng.. hej svejs på er!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 15 november 2008 17:36

Ja idag har man ett extra barn... Det är nämligen vårt lilla älskade gudbarn Alicia.... Vi kom på förut att vi ville låna henne inatt så slängde iväg en fråga och det gick ju super bra det..=) Nu leker Julius och Alicia för fullt med varandra här.. J...

Av jenny - 11 november 2008 21:30

Hej igen! Nu var det ett tag sedan igen då... Men nu skriver jag några rader igen..=) Jaha imorron ska jag på utbildning igen då på norra berget. Ska lära mig taktilmassage imorron mellan 8-16. Det är en utbildning med demensombudet som jag är på job...

Av jenny - 22 oktober 2008 10:35

Hej allihopa!!=) Nu sitter jag i soffan och njuter av lugnet... Har haft mina barn hemma sedan i torsdags pga av sjukdom men tyvärr har dom varit sjuka men på tok för pigga för att vara hemma och inte umgås med ett barn och härja av sig på flera daga...

Av jenny - 13 oktober 2008 19:45

Ja så kan man oxå säga... Kikar på timrå- skellefteå nu och äter fil med hallon och en hårdbrödmacka.. Mmm det är gott de..=) Men är ju såå godissugen så jag håller på att dö. Hoppas att suget försvinner nu efter detta fika... Annars vet jag inte var...

Av jenny - 24 september 2008 00:00

Hej hej alla igen.. Nu sitter man här men borde egentligen sova men har lite svårt att slappna av ikväll... Imorron ska en hemlighet fram som är fruktansvärt jobbig att leva med så det känns skönt men även jävligt jobbig... Fy faan.. Tur vi har varan...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards