Alla inlägg den 11 november 2008

Av jenny - 11 november 2008 21:30

Hej igen! Nu var det ett tag sedan igen då... Men nu skriver jag några rader igen..=) Jaha imorron ska jag på utbildning igen då på norra berget. Ska lära mig taktilmassage imorron mellan 8-16. Det är en utbildning med demensombudet som jag är på jobbet. Det är jag och en tjej till som är det på jobbet men jag fick gå på utbildningarna och lära den andra tjejen för jag anmäde mig först och det var bara en som fick gå men faan så synd det är..=( Men detä r inte så mycket att göra åt men synd iaf tycker jag men det är såå himla kul så jag är glad att jag fick denna chan nu när man inte jobbar med dementa längre så är det ju kul att iaf få hålla på med detta för dementa är ju så underbara tycker jag och en jävligt intressant sjukdom. En fruktansvärd sjukdom men mycket intressant som sagt...=)

Jaha och värk i ryggen har jag oxå..=( Var till massören i fredags och det var inte konstigt att jag har så ont sa hon för hela ryggen var sne, bäcken, axlar och allt hade blivit snett och mycket spänd och knutar. Hon lyckades inte få till det och hon tyckte jag skulle gå till en naprapat... Jaja man får väl se om man örs ta sig dit för faan vilken värk jag har..=( Jaja nu ska jag som vanligt kika vidare på datorn en sväng och sedan väntar sängen,... Sov gott alla!!! Kramar från mig....


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards