Direktlänk till inlägg 24 juli 2008

natten....

Av jenny - 24 juli 2008 00:04

Jaha då sitter jag här ensam kvar uppe hos svärföräldrarna.. Alla sussilullar kudde nu men jag känner mig inte så trött så tar mig en liten sväng ut på nätet... For upp till svärisarna igår för vi hade så lite att göra ås jag sa åt micke.. Äh faan ska vi packa väskorna och fara till solle.. Sagt och gjort så blev det och nu är vi här. Denna veckan är det laxfestivalen här så det är rätt mycket folk och aktiviteter på staden. Idag var vi ned och kikade en stund på alla hundar för dom har visst en egen dag under denna vecka att göra lite olika saker med. Imorgon ska vi ned på stan igen då för då är det räddningstjänsten där med massor av branbilar och det ville barnen så gärna se så självklart far vi ned en sväng och kikar på dom, och det är även barnridning mm så då ska vi se om Julius vågar rida. Han har tjatat på oss så länge nu att han vill rida och imorgon ska han äntligen få chansen. Elias han har ridit rätt mycket han och han bara älskar det så far honom blir det nog en tripp på hästryggen för oxå.. Det är så kul när det ordnas så här för barnen.=) Ja du sedan dyker vi nog hemöver på lördag så får vi se vad helgen fortsätter med då.. På måndag far vi ju till systra mii äntligen i några dagar.. Fy faan vad kul det ska bli att få träffa henne med familj igen.. =) Är ju alltid lika kul nu..=) Hehe. Nee du nu är det bara massa skit och svammel jag skriver om så det är lika bra att säga GOD NATT till er alla!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 15 november 2008 17:36

Ja idag har man ett extra barn... Det är nämligen vårt lilla älskade gudbarn Alicia.... Vi kom på förut att vi ville låna henne inatt så slängde iväg en fråga och det gick ju super bra det..=) Nu leker Julius och Alicia för fullt med varandra här.. J...

Av jenny - 11 november 2008 21:30

Hej igen! Nu var det ett tag sedan igen då... Men nu skriver jag några rader igen..=) Jaha imorron ska jag på utbildning igen då på norra berget. Ska lära mig taktilmassage imorron mellan 8-16. Det är en utbildning med demensombudet som jag är på job...

Av jenny - 22 oktober 2008 10:35

Hej allihopa!!=) Nu sitter jag i soffan och njuter av lugnet... Har haft mina barn hemma sedan i torsdags pga av sjukdom men tyvärr har dom varit sjuka men på tok för pigga för att vara hemma och inte umgås med ett barn och härja av sig på flera daga...

Av jenny - 13 oktober 2008 19:45

Ja så kan man oxå säga... Kikar på timrå- skellefteå nu och äter fil med hallon och en hårdbrödmacka.. Mmm det är gott de..=) Men är ju såå godissugen så jag håller på att dö. Hoppas att suget försvinner nu efter detta fika... Annars vet jag inte var...

Av jenny - 26 september 2008 22:42

Jaha nu sitter man här då och det är dags att hoppa i sängen. Tänkte bara att jag skulle kludda ned några rader innan. Jaha ont i huvudet som faan har man oxå då och har nu haft det i 3 dagar. Det är inge kul... Men men det är tur det finns alvedon.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards