Alla inlägg under mars 2008

Av jenny - 27 mars 2008 21:30

Ja idag fyller julius 2 hela år.. Oj oj oj vad tiden gått fort.. Åh han fick många fina presenter varav en eldriven motercykel utav moffe med familj och den bara älskar han. Kunde knap´pt släppa den. Det var med några tårar han lämnade den ikväll för att besöka john blund men det gick som tur var över.. =) Jaha idag har man varit på demensutbildning igen då och gud vad det är roligt.. Älskar verkligen det.. Har ju blivit demensombud på jobbet och det känns så jävla kul att en annan fick det förtroendet och chansen. Är ju intresserad av demenser... Ja och nu ska man snart ta och hoppa i säng för imorgon väntas ju körning till borlänge.. JIPPI!!! Äntligen är dagen snart kommen... =)


Och du tjejen!!!! Du vet att du betyder mycket för mig och jag kan hålla vad jag lovar i de största möjliga mån. I vissa lägen är det jävligt svårt när man står mitt emellan nåt och man vet inte hur man ska göra för att göra det rätta men jag känner att detta var det enda rätta jag kunnat gjort och jag var ärlig och berättade det för dig.. Kan inte tvinga dig att fortsätta lita på mig men efter dessa år må du ju endå veta att jag håller det jag lovat men detta var ett extremt fall och det vet du lika väl som jag.. Du hade gjort samma sak kan jag tro och det hoppas jag att du hade gjort om detta hade gällt mig. Men hur jag än hade gjort i detta så skulle det kännas tungt men denna sanning vägde tyngst för denna gång och tyvärr blir det alltid någon jävel i kläm.. =( Och det du sa att jag sagt idag det kan jag verkligen lova på att jag inte sagt men du får tro vilket du vill men snälla tro på vad jag säger... Men hur det än är så är det ju inte du som gjort felet utan sa ju bara så i princip så har du ju ryggen fri... Försök att tänka så istället. Jag vill dig inget ont och tänker inte försöka med det heller. Förstår att du blev besviken idag men snälla du jag ber dig att försöka förstå även mig... Huvva detta var verkligen inge kul.. =( Jaja du betyder mycket för mig iaf!!!!!

Av jenny - 24 mars 2008 14:14

Jaha då har snart påsken passerat för i år då.. Den har vi firat i sollefteå med svärföräldrarna. Åh det var mar mycket trevligt.. =) Mycket gotta blev det ju tyvärr men det var gott iaf och man njöt kan jag lova.. =) På torsdag fyller ju Julius 2 år och på fredag far vi till borlänge till syster och blir där tills på måndag och jag läängtar så jävla mycket... =) Ja nu har man varit på jobbet idag oxå då för en annan är inte ledig hel påsken.. Jobbade till 14 i fredags och till 24 idag men det gör absolut ingenting. Lite extra pengar för en simpel helg.. Tycker inte att påsken är så märkvärdig men visst är det kul att se barnen när dom får sina påskägg och när man äter god påskmat men det hinner man ju med iaf.. =) Jaja så är det. .. Låter som värsta negativa människan nu så ska sluta så kanske jag låter gladare nästa gång jag skriver.. =) Tjing på er så länge

Av jenny - 19 mars 2008 22:34

Nu har jag kommit hem efter en och en halv timmes promenad med anna.. Mycket trevligt att vara ute och gå och surra massor.. Skulle egentligen träna på helex hela veckan och nästa för anna har 2 gratis veckor där nu men då körde vi pump i måndags och fick sån jävla träningsvärk. Anna fick nog snäppet värre så hon klarade absolut inte av att träna så tog vi en lång skön promenad istället och detä r oxå mycket skönt så man får lite frisk luft någongång oxå.. Men imorron blir det step iaf... Hoppas hon kan följa med... =) Jaha idag har man varit hemma med vård av barn då för julius är så förkyld och har sån hemsk hosta och sedan blir det inte bättre av att det går magsjuka på dagis igen.. =( Och lillgubben har nog inte ås mycket till imunförsvar nu när han är så förkyld.. =( Men imorse låg jag och lillpruppen i soffan och kikade på pingu och somnade tillsammans där.. Det är ju såå mysigt.. =) Sedan drog jag igång med en städning här hemma och sedan gick vi ut en stund. Han måste ju få lite luft i sig. Men nu hoppas jag att denna förkylning snart går över för han har snart varit tokförkyld i 2 veckor.. =( Med denna fruktansvärda hosta.. Huvva... Jaja nog surrat om dessa sjukdommar... Nee nu ska jag nog kika en sväng på datorn och sedan hoppa i säng... Imorgon väntas jobb igen men inte förrän kl 12 då jag och micke avlöser varandra här hemma... Men ha en trevlig kväll alla så hörs vi... Hej hej

Av jenny - 14 mars 2008 11:23

Ja nu har jag precis kommit in efter en promenad med julius. Han somnade så sött i vagnen så nu ligger han ute och sover för fullt så då satte jag mig här en sväng. Ska ta och baka lite medans han sover hade jag tänkt så jag hinner klart till kalaset.. .=) Ska ta och se om jag har grejjer hemma så jag kan göra coccosbollar till svärmora som ville ha såna och hon har bakat så mycket till mig så då kan jag göra det till henne denna gång... =) Sedan skaj ag nog baka kolakakor oxå idag så får det bli flarn till veckan som systra mi har beställt, men dom tar sån jävla tid så orkar inte det idag.  Det är flarn med choklad i... Sedan har ju min andra syster oxå beställt bakning till lucas dop så då får man ta och baka lite dit oxå då... Kul att dom tycker om det jag gör.. =) Jaha och helgen bjuder bara på jobb mesta dels så den behöver man ju inte fundera på iaf. börjar halv fem idag, 8.30-16.30 imorron och 7-21.30 på söndag-.... Elias åkte till farmor sin igår och blir borta en hel vecka.. Åh vad jag saknar honom redan men pratade med honom till morron och han hade såå kul så det känns ju bra iaf.. =) Nee ska ta och bege mig till köket nu så jag hinner med mig idag... Men trevlig helg alla!!!

Av jenny - 12 mars 2008 19:31

ja det är precis vad jag är... Var och klippte mig och färgade och slingade håret halv tio idag och efter det gick jag direkt och tränade... Men fasen vad det regnar ute... jävla skit väder rent utsagt.. Blir sååå less.. .=( Mår lite illa oxå men det går nog snart över.. Ja imorgon är det utbildning hela dagen och det ska bli så kul men sedan måstej ag hem fort för då ska elias åka til farmor en vecka.. Han ville åka dit så då tog hon han en vecka nu. Dom brukar ta honom en vecka strax efter jul och en vecka på sommaren men i vintras blev det inget.. Julius ska få börja följa med han med men denna gång ska elias få åka själv och få rå om farmor och farfar.. Han behöver det han med och han får ju dåå all uppmärksamhet och han bara älskar att åka dit... Sedan far vi dit nästa vecka.. Men åh vad jag kommer att sakna honom.. =( Men får tänka på att han tycker det är kul så får man försöka vara glad för det.. =) Men det ska nog bra ska vi se.. hehe... Ja det var det de...


Fasen tjejen!!! Att vi inte kunde ta en sväng ned på staden lr komma hit.. =( Saknar dig sååå mycket ska du veta.... Hade varit så kul och mysigt att få umgås med dig men men detä r ju inte alltid att det passar tyvärr.. =( Bara tagit en fika och suttit och surrat.. Men jaja så är det.. som sagt inte alltid det passar tyvärr.. =( Saknar dig iaf!!! Kram på re....


Nee ska sluta skriva nu men ha en trevlig kväll!

Av jenny - 10 mars 2008 14:41

jaha då har man jobbat klart för idag då.. Håller just nu på att ringa vårdcentralen men telefonkön är full så man får ju aldrig tag i dom.. =( Men men bara fortsätta att ringa.. Sedan blir det att hämta barnen på dagis då och sedan hem och laga till lite middag tills micke kommer hem från jobbet.. Ikväll väntas det träning och det ska bli riktigt skönt.. Ja skriver ned några snabba rader innan jag springer och hämtar barnen.. Dom har tid tills kl 15 på dagis så det är ingen fara än.. =) Ja och trött som attan var jag imorse oxå när kl ringde men bara man tagit sig upp så blir man mycket piggare på engång... Och vips så har dagen paserat... Ja så är det med det oxå.. =) Snart fyller våran lillprupp 2 år och undra vad man ska köpa åt honom då... Vi har inte den blekaste men vi kommer nog på något ska vi se och sedan åker vi ju till borlänge till min syster... Åh vad jag längtar!!!! Träffa mosters lillgubben och umgås med min älskade syster det ska bli så underbart och givetvis att träffa mannen hennes oxå.. =) Och att få se hur dom bor i deras nya hus ska bli super kul...=) Nee nu skaj ag knyta på mig skorna och springa iväg men hej hej för denna gång så hörs vi igen... =)

Av jenny - 9 mars 2008 19:02

säger helgerna bara... Fasen det är redan söndag kväll och barnen har precis hoppat ned i sina sängar... Det var 2 mycket trötta barn som la sig ikväll... Elias kompis Jonten kom på besök igår och stannade tills idag och det var mycket trevligt... =) barnen har härjat nå så fruktansvärt från igår på dagen till halv åtta på kvällen och sedan imorse var dom uppe med tuppen och röjde gärnet igen.. Dom njuter verkligen av att leka med varandra det ser man verkligen. Men dom har ju funnits för varann ända sedan jontens första dag, elias var då 7 veckor gammal.. Jaja färdisurrat om det nu.. Idag efter attt jonten for hem så for vi upp på sjukan en sväng och hälsade på en kille som ligger där och sedan for vi och gratta marcus som blev gubbe.. Hela 30 år!!!!=) Grattis!! Sedan hem och fixa lite att stoppa i magen och leka sedan sängen.. Dagarna går ju så fort så man hinner inte med... Ja och imorgon väntas jobb igen då... Skulle ha varit ledig på tordag men då har jag visst utbilding så då blir det nog att jobba hela veckan även helgen.. Mindre kul.. =( Men får se om man kan byta ledig dag, det ska nog funka det med.. =) Äh har inget mera kul att skriva nu men hej hej så hörs vi....

Av jenny - 5 mars 2008 15:13

Jaha då har man bakat massa bullar då.. Vaniljbullar gör jag fast jag gör dom till en knut istället för i en form... =) Känns skönt att ha dom klara nu iaf, nu ör det bara resten kvar.. Några kakor och sådöra och så har ju min kära syster betällt lite kakor av mig tills vi kommer dit så jag får väl glatt stå och baka dom då.. haha hon tycker dom är så goda men för svåra att göra så då lejar man syrran på det.. Hahaha... Har även varit ute på en promenad i en timme i det vackra vädret, det var mycket skönt och man känner sig ju så mycket piggare och gladare efter.. Så nu ska jag snart bara dra av golvet en snabbis och hänga tvätten och sedan väntas jobb... Jobbar kvällen idag så idag blir det första gången barnen behöver gå på dagis tills micke slutar men då lämnar jag dom till kl 10 istället så det är skönt iaf.. =) Jaja så är detm ed det då.. Dagen har bara försvunnit på ett kick och resten av dagen kommer gå minst sagt lika fort för på jobbet hinner man ju inte ens tänka så är det dags att gå hem igen, tiden bara rusar iväg.. Ja och imorron är det dagjobb och på fredag är man ledig.. skönt.. Då ska man bara busa med barnen hela långa dagen.. =) Hoppas bara att dom vill sova lite längre än vad dom ville idag.. Eller 06.20 hörde jag Julius ropa på mamma, då ville han komma över till oss och dricka välling och busa i massor.. Så då vaknade ju Elias oxå och sedan var det full fart här.. Ja det är ljuvligt med barn... =) Man älskar dom mest av allt iaf... Jaja så är det att vara mamma och det livet älskar jag.. =) Nee nu skaj ag sluta babbla här och fortsätta med mina sysslor så jag hinner med mig innan mina älsklingar väntar på mig på jobbet.. Hehe.. Jaja hej hej

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards