Direktlänk till inlägg 22 oktober 2008

pust....

Av jenny - 22 oktober 2008 10:35

Hej allihopa!!=) Nu sitter jag i soffan och njuter av lugnet... Har haft mina barn hemma sedan i torsdags pga av sjukdom men tyvärr har dom varit sjuka men på tok för pigga för att vara hemma och inte umgås med ett barn och härja av sig på flera dagar.. Elias fick halsfluss i torsdags men pigg var han iaf och Julius fick feber i söndags och super förkyld. I måndags var Julius inte allt för pigg utan då var det mycket grin och gnäll och tyvärr en ur le storebror som då bråkade lite med honom som absolut inte gillades så den dagen var det mest bara grin skrik och bråk..=( Ja huvva så har det sett ut så idag är dom på dagis bägge friska och krya och nu ska dom få härja av sig och mamma får lite egentid att samla krafterna igen.. Haha man blir slut av att ha sjuka men som sagt på tok för pigga barn för att inte få beblanda sig med någon... hehe... Jaha idag fyller pappa Micke 28 år oxå då så nu har man ju bakat en tårta då och ska snart gå upp på affären och handla lite. Micke önskade kött idag så tog fram fläskfile men måste ju ha något till oxå..=) Kanske hasselbackspotatis... Mmmmm=) Och sedan tårta till efterrätt då..=) Gott.. marängtårta är det och detä r ju så gott... Nee nu ska man ta och göra klart här för att sedan ta en promenad till affären då som sagt så det är gjort och sedan kan man lägga sig i sängen raklång en stund och bara sova en timme lr två för att sedan hämta hem mina små änglar från dagis..=) Ja så är det men ha det så bra alla nu så hörs vi igen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 15 november 2008 17:36

Ja idag har man ett extra barn... Det är nämligen vårt lilla älskade gudbarn Alicia.... Vi kom på förut att vi ville låna henne inatt så slängde iväg en fråga och det gick ju super bra det..=) Nu leker Julius och Alicia för fullt med varandra här.. J...

Av jenny - 11 november 2008 21:30

Hej igen! Nu var det ett tag sedan igen då... Men nu skriver jag några rader igen..=) Jaha imorron ska jag på utbildning igen då på norra berget. Ska lära mig taktilmassage imorron mellan 8-16. Det är en utbildning med demensombudet som jag är på job...

Av jenny - 13 oktober 2008 19:45

Ja så kan man oxå säga... Kikar på timrå- skellefteå nu och äter fil med hallon och en hårdbrödmacka.. Mmm det är gott de..=) Men är ju såå godissugen så jag håller på att dö. Hoppas att suget försvinner nu efter detta fika... Annars vet jag inte var...

Av jenny - 26 september 2008 22:42

Jaha nu sitter man här då och det är dags att hoppa i sängen. Tänkte bara att jag skulle kludda ned några rader innan. Jaha ont i huvudet som faan har man oxå då och har nu haft det i 3 dagar. Det är inge kul... Men men det är tur det finns alvedon.....

Av jenny - 24 september 2008 00:00

Hej hej alla igen.. Nu sitter man här men borde egentligen sova men har lite svårt att slappna av ikväll... Imorron ska en hemlighet fram som är fruktansvärt jobbig att leva med så det känns skönt men även jävligt jobbig... Fy faan.. Tur vi har varan...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards