Direktlänk till inlägg 2 september 2008

tårar....

Av jenny - 2 september 2008 13:36

Jaha nu har man suttit här och tittat på kalla fakta om arbogamordet då som man missade att se i söndags då jag jobbade. Men det faan ju på tv4.se så gick nu in och kikade på det. .Men fy faan nå så fruktansvärt. Tårarna bara sprutade på mig och det gjorde så ont i hela mig. Hon är väldigt stark emma där verkar det som och jag beundrar henne som endå kan se det positiva i livet. Man måste gå vidare men själv känns det som att livet skulle stanna för evigt men man måste ju lära sig leva med det.. Men ja oj vad jag faccineras av hennes vilja och styrka. Men det gör ändå så ont i mig hur en människa kan och vill skada barn.. Helt oskyldiga barn.. Åh det gör mig förtvivlad. Tänk om det skulle vara mina barn. Nej det får absolut inte hända mina barn nåt ont. Hur ska man klara leva utan dom lr med bara ena.. Ja det är en fråga som jag hoppas att jag aldrig kommer måsta få svar på.. Vill aldrig utsättas för nåt som handlar om mina 2 käraste ägodelar.. Jaja kan skriva hur mycket som hellst om detta men dom flesta känner nog som jag så dom förstår..

Jao ch kroppen skriker för fullt. Började ju mitt nya liv igår men det är väldigt tung och jobbigt. Man får fruktansvärt dåligt men men man får försöka tänka positivt och kämpa, det finns som sagt mycket värre saker här i världen.... Jaja nog pratat om negativa saker... Nu ska jag kika lite till här på datorn och sedan plocka lite för att sedan hämta mina skatter på dagis..=) Men ha en fortsatt trevlig dag!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 15 november 2008 17:36

Ja idag har man ett extra barn... Det är nämligen vårt lilla älskade gudbarn Alicia.... Vi kom på förut att vi ville låna henne inatt så slängde iväg en fråga och det gick ju super bra det..=) Nu leker Julius och Alicia för fullt med varandra här.. J...

Av jenny - 11 november 2008 21:30

Hej igen! Nu var det ett tag sedan igen då... Men nu skriver jag några rader igen..=) Jaha imorron ska jag på utbildning igen då på norra berget. Ska lära mig taktilmassage imorron mellan 8-16. Det är en utbildning med demensombudet som jag är på job...

Av jenny - 22 oktober 2008 10:35

Hej allihopa!!=) Nu sitter jag i soffan och njuter av lugnet... Har haft mina barn hemma sedan i torsdags pga av sjukdom men tyvärr har dom varit sjuka men på tok för pigga för att vara hemma och inte umgås med ett barn och härja av sig på flera daga...

Av jenny - 13 oktober 2008 19:45

Ja så kan man oxå säga... Kikar på timrå- skellefteå nu och äter fil med hallon och en hårdbrödmacka.. Mmm det är gott de..=) Men är ju såå godissugen så jag håller på att dö. Hoppas att suget försvinner nu efter detta fika... Annars vet jag inte var...

Av jenny - 26 september 2008 22:42

Jaha nu sitter man här då och det är dags att hoppa i sängen. Tänkte bara att jag skulle kludda ned några rader innan. Jaha ont i huvudet som faan har man oxå då och har nu haft det i 3 dagar. Det är inge kul... Men men det är tur det finns alvedon.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards