Alla inlägg under november 2007

Av jenny - 12 november 2007 19:10

Jaha nu sitter man här vid dumburken igen då. Barnen har nu lagt sig så då får man passa på att ta sig en ttt på denna igen då.. =) Åh idag slog jag mitt knä i en kant så det gjorde såå fruktansvärt ont så jag tame faan trodde att benet gick av så nu har man ett stort ont blåmärke där oxå då.. =( Hade kjol och strumpbyxor idag och när jag hämtade barnen på dagis och böjde mig ned så syntes det och då frågade ett barn mig: Vad är det? Är det ett frimärke?? Hehe rätt gulligt sagt tyckte ju jag då.. =) Jaha var även på utvecklingssamtal för första gången på det nya dagiset och dom fick så mycket beröm mina småtroll, det var så kul att höra att dom är snälla mot dom andra.. =) Imorron är det dags för 4-års kontroll på Elias oxå då och detkommer nog gå bra även det. Kul att se hur lång han har blivit nu för det var ju ett år sedan han mätte sig ju.. Ja man surrar bara massa tok som kanske inte är så intressant för någon annan men då får ni tyvärr sluta läsa för jag skriver vad jag känner.. =) Kul att ni läser min blogg förresten.. =) Nee nu ska man nog ta och snoka vidare lite och sedan ska mannen i huset ha datorn som jag sitter vid en stund för det måstes jobbas lite ikväll.. Jaja ha det så bra alla även nu så hörs vi snart igen!! Kramar Jenny

Av jenny - 12 november 2007 10:29

Jaha då har man skaffat sig en blogg då.. =) Man kan väl inte vara sämre än alla andra?? Hehe.. Nej då men detä r rätt kul att hålla på faktiskt och att ha någonstans tat skriva om man har några inre tankar som man bara vill skriva ner. Jaha nu är mina småtroll på dagis och dom bara älskar det och det känns ju skönt.. =) Och trött är jag. Skulle vilja sova en stund tror jag men det får jag nog hoppa över. Jaja vet inte riktigt vad jag ska skriva så här i första inlägget men nu har jag fått ner några rader iaf.. =) Ha det gött alla! Kram Jenny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards