Direktlänk till inlägg 4 maj 2008

länge sen....

Av jenny - 4 maj 2008 19:20

Ja nu var det riktigt länge sen man bloggade då.. Vad har jag gjort då?? Hmm ja du det kan man fråga sig... Jobbar, leker med barnen, lagar mat, umgås med Micke och sover... Det är ungefär det jag hinner med nu för tiden.. Hehehe... Nej då så illa är det väl inte men det har bara inte blivit utav... Ja på lördga ska man på dop då till mosters lillprins nr 2 och det ska bli så kul och sedan på söndag så fyller man ju 25 då.. Hmmm börjar bli gammal.... Oki 25 kan jag bli men sedan kan jag stå stilla där för sedan närmar man sig ju 30 med stormsteg... Hehe ska nog gå det med..=) Så nu bakas det för fullt här kan jag lova. Syrran har beställt kakor och bullar till dopet och jag måste ju ha tills jag fyller och sedan har Mickes mamma beställt coccosbollar och kicki vill oxå ha massor av kakor men nej där tror jag inte att jag hinner nå mera... Tyvärr.=( Jaha imorgon vankas det jobb igen då... Men jag njuter så fruktansvärt av detta väder så detä r nog därför det inte blivit bloggat på lääänge för vi är mestadels ute nu för tiden... Går in lagomt till dusch och säng och jag kan lova att barnen njuter av att kunna vara ute och springa,  cykla, gräva i sand, gunga mm mm..=) Soomarn och semestern närmar sig med stormsteg och jag LÄNGTAR!!!!!!! 5 veckor med min underbara familj... Det tackar jag inte nej till... Nee nu väntas det en rök så nu ska jag sluta skriva massa tok men skriver snart igen.. Hej hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 15 november 2008 17:36

Ja idag har man ett extra barn... Det är nämligen vårt lilla älskade gudbarn Alicia.... Vi kom på förut att vi ville låna henne inatt så slängde iväg en fråga och det gick ju super bra det..=) Nu leker Julius och Alicia för fullt med varandra här.. J...

Av jenny - 11 november 2008 21:30

Hej igen! Nu var det ett tag sedan igen då... Men nu skriver jag några rader igen..=) Jaha imorron ska jag på utbildning igen då på norra berget. Ska lära mig taktilmassage imorron mellan 8-16. Det är en utbildning med demensombudet som jag är på job...

Av jenny - 22 oktober 2008 10:35

Hej allihopa!!=) Nu sitter jag i soffan och njuter av lugnet... Har haft mina barn hemma sedan i torsdags pga av sjukdom men tyvärr har dom varit sjuka men på tok för pigga för att vara hemma och inte umgås med ett barn och härja av sig på flera daga...

Av jenny - 13 oktober 2008 19:45

Ja så kan man oxå säga... Kikar på timrå- skellefteå nu och äter fil med hallon och en hårdbrödmacka.. Mmm det är gott de..=) Men är ju såå godissugen så jag håller på att dö. Hoppas att suget försvinner nu efter detta fika... Annars vet jag inte var...

Av jenny - 26 september 2008 22:42

Jaha nu sitter man här då och det är dags att hoppa i sängen. Tänkte bara att jag skulle kludda ned några rader innan. Jaha ont i huvudet som faan har man oxå då och har nu haft det i 3 dagar. Det är inge kul... Men men det är tur det finns alvedon.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards